برنامه‌ریزی سامسونگ برای کنگره جهانی تلفن همراه
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
برنامه‌ریزی سامسونگ برای کنگره جهانی تلفن همراه
نوشته شده در پنج شنبه 10 اسفند 1391
بازدید : 174
نویسنده : محسن پرهیز

 

سامسونگ، تولیدکننده بزرگ کره‌ای محصولات الکترونیکی که در نمایشگاه CES امسال هیچ گوشی تلفن همراهی را به نمایش نگذاشته است، دلیل عدم نمایش گوشی‌های هوشمند خود را برنامه‌ریزی این شرکت برای کنگره جهانی تلفن همراه اعلام کرده است.
 
به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا)، به گفته سخنگوی سامسونگ، این شرکت برنامه مهیجی را برای کنگره جهانی تلفن همراه که ماه آینده در بارسلونا برگزار خواهد شد، در نظر دارد که تمام موارد مرتبط با این برنامه‌ها در حال حاضر محرمانه است.
اگرچه درحال حاضر همه موارد محرمانه است اما به گفته سخنگوی سامسونگ این شرکت چندین دستگاه را در کنگره جهانی تلفن همراه عرضه خواهد کرد.
اگرچه سامسونگ هیچ گونه اظهار نظری درمورد محصولاتی که در کنگره جهانی تلفن همراه عرضه خواهد کرد، نکرده است، اما احتمالا شاهد عرضه محصولاتی از مجموعه گلکسی Ace یا جایگزین‌های ارزان قیمتی برای گوشی‌های هوشمند گران قیمت گلکسی نوت ۲ یا گلکسی S3 خواهیم بود.





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: